Softwarová řešení REGNUM

ERP software REGNUM pokrývá informační a organizační požadavky středně velkých a větších podniků v oblasti administrativy, obchodu, logistiky a výroby. Systém je tvořen třemi základními a dalšími dodatečnými moduly

REGNUM Sales

Obchodní procesy jsou jádrem systému REGNUM a řeší je specializované komponenty pro zásobování, prodej a distribuci, dispozici a skladové hospodářství.

REGNUM Production

Automatizace technické přípravy, plánování a řízení výroby umožní optimálně využívat všechny dostupné zdroje od okamžiku obdržení zakázky až po dodání bezchybných výrobků koncovým odběratelům

REGNUM Document Manager

Plně integrovaný systému správy dokumentů ukládá a spravuje korespondenci, smlouvy, protokoly, výkresy, fotografie, technickou dokumentaci a další typy dokumentů napříč všemi moduly

Individuální řešení pro vybrané obory

Implementace systému

Na základě schématu podporovaných firemních procesů a protokolu vytvořeného během srovnání software je vytvořená individuální verze systému REGNUM obsahující standardní a zákaznické komponenty.

Individální úpravy - řešení na míru

Jedním z hlavních prvků, které charakterizuji společnost a produkty REGNUM je flexibilita, která umožní rozsáhlé, individuální přizpůsobení systému specifickým požadavkům zákazníka.

I Vy máte možnost systém REGNUM aplikovat do vaší společnosti