Technická podpora

Spolehlivý service = spokojenost zákazníka

Během celého životního cyklu aplikace nabízíme služby, které maximalizují vaše investice do informačního systému REGNUM. Naše koncepce podpory umožňuje nerušený běh činnosti podniku a nepřetržité dodávky nových verzí aplikací.

Naše koncepce podpory umožňuje nerušený běh činnosti podniku a nepřetržité dodávky nových verzí aplikací. Podporujeme vás při maximálním využívání všech schopností systému od instalace přes implementaci a nastavení systému až po upgrade. Snažíme se o spokojenost všech uživatelů, provádíme neustalý vývoj, který má za cíl rozšiřování funkčnosti a odstraňování chyb a nedostatků.

Všestranná podpora během celého životního cyklu produktu

Nabízíme a garantujeme technickou podporu na základě servisní smlouvy, která individuálně definuje rozsah a reakční lhůty v závislosti na závažnosti hlášených problémů. Poskytujeme telefonickou podporu, internetový servis, přístup k nejnovějším verzím software. Úzce spolupracujeme se zákazníky při plánování a provádění upgradu včetně upgradu individuálních úprav za účelem maximální dostupnosti a minimalizování nutných výpadků systému.

Individuální správa software

Vedeme standardní a individuálně upravené verze a prostředí všech zákazníků. Díky tomu poskytujeme aktivní technickou podporu a jsme schopni takto reprodukovat a analyzovat chyby v uživatelsky upravených systémech během celého životního cyklu aplikace.

Software Updates

Výsledky vývoje jsou vám neustale k dispozici ve formě nových a opravených verzí označovaných jako patch, které distribuujeme v pravidelných intervalech. Větší změny, označované jako main release, které obsahují významnější rozšíření a úpravy, jsou k dispozici ca. každých 12-15 měsíců.

Hotline Support

nebo-li telefonická podpora určená k okamžitému řešení potíží spojených s užíváním systému REGNUM, je momentálně dostupná ve třech jazycích (česky, německy a polsky).

Internet Support

Registrovaní uživatelé REGNUM mají přístup k samoobslužné webové aplikaci, která nabízí uživatelsky jednoduchou formu nepřetržitého přístupu (7x24) ke zdrojům technické podpory. Nabízí možnost nahlášení problému, přístup k informacím o opravách a novinkách a vědomostní databázi. Také tato aplikace je dostupná ve třech jazycích.